Rangi D Shinju Zanshu no Jutsu - Technika polega na wciągnięciu ciała przeciwnika pod powierzchnię ziemi. Pieczęcie: Inu - Buta - Ramu - Tora - Buta - Ryu Chakra:500Ch.
Shunshin no Jutsu - Technika pozwalająca na bardzo szybkie przemieszczenie się na krótką odległość z ogromną prędkością. Pieczęcie: Brak Chakra: 200Ch.
Rangi C Dochu Eigyo no Jutsu - Technika umożliwia ukrycie się pod ziemią. (Można wytrzymać max. 3 tury w ukryciu) Pieczęci: Ratto Chakra:500Ch.
Doryū Heki - Wypiętrzenie ziemi i utworzenie z niej ściany. Pieczęci: Tora - Ratto - Ramu - Uma Chakra:400Ch.
Rangi B
Rangi A Banshō Ten'in - Technika umożliwia przyciągniecie wszelkiej materii. Np. Przeciwnika czy kunai. Pieczęci: Tora - Ramu - Uma - Ryu Chakra:2500Ch.
Rangi S Chibaku Tensei - Technika polega na utworzeniu kuli z chakry, która przyciąga wszystko co znajduje się w jej pobliżu i tym samym zwiększa swoje rozmiary. Ma za zadanie uwięzić lub zmiażdżyć przeciwnika. Pieczęci: Brak Chakra: 7000Ch.
Edo Tensei - Zakazana technika polegająca na wskrzeszeniu zmarłej osoby. Należy poświęcić ludzkie ciało, w które następnie wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Pieczęci: Brak Chakra:15.000Ch.
Shōten no Jutsu - Technika polegająca na stworzeniu idealnego klona, który jest doskonałą kopią oryginału. Posiadają te same techniki i unikalne bronie. W takim wypadku gracz steruje 2 postaciami! Wymaga to stworzenia 2 sygnatury specjalnie dla klona. Pieczęcie: Brak Chakra:20.000
Shinra Tensei - Silne wyładowanie energii odpychającej wszelką materię. Jutsu może służyć zarówno jako atak, jak i obrona. Skumulowane potrafi zniszczyć wszystko w obrębie 500m/2 Pieczęcie:Brak Chakra:5000Ch. / 15.000Ch ( zwykłe / skumulowane)
|